Zwrot lub wymiana towaru w naszym sklepie możliwa jest w ciągu 14 dni od otrzymania produktu.

Aby zwrócić produkt należy wypełnić załączony poniżej protokół zwrotu towaru i odesłać go wraz z oryginałem paragonu na adres:

Sklep Turystyczny Everest

ul. Piotrkowska 9

90-406 Łódź

Załączona kopia paragonu (A4) zostaje w posiadaniu klienta.

Zwrot należności na konto klienta nastąpi najszybciej jak to możliwe, lecz nie później niż 14 dni od daty otrzymania zwróconego towaru.

W przypadku chęci wymiany produktu na inny kolor lub rozmiar należy skontaktować się ze sklepem mailowo pod adresem everestlodz@outlook.com lub telefonicznie pod numerem 42 632 06 71, w celu rezerwacji produkt w magazynie. W przypadku braku dostępności towaru na wymianę, postępujemy tak samo jak przy procedurze zwrotu. W procesie wymiany również należy wypełnić protokół zwrotu.

POBIERZ PROTOKÓŁ ZWROTU TOWARU


     Każdy produkt  w naszym sklepie objęty jest gwarancją na 24 miesiące, oprócz przypadków, w których producent przedłużył gwarancję. W celu zgłoszenie towaru do reklamacji należy go wysłać wraz z załączonym (wypełnionym) protokołem reklamacyjnym na adres:

Sklep Turystyczny Everest

ul. Piotrkowska 9

90-406 Łódź

Przesłany do reklamacji towar powinien być czysty.
Reklamacja zostanie rozpatrzona najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas przesyłki z reklamowanym produktem.

POBIERZ WZÓR PROTOKOŁU REKLAMACYJNEGO


Szczegółowe informacje na tematy związane ze zwrotem i reklamacją towaru znajdują się na stronie - Regulamin Sklepu.