DARMOWA DOSTAWA OD 350 zł

Szukaj

Wymiany, zwroty i Reklamacje

 Zwrot lub wymiana towaru w naszym sklepie możliwa jest w ciągu 14 dni od otrzymania produktu.

Aby zwrócić produkt należy wypełnić załączony poniżej protokół zwrotu towaru i odesłać go na adres:

Sklep Turystyczny Everest

ul. Piotrkowska 9

90-406 Łódź

W związku z zagrożeniem epidemiologicznym COVID-19 zapraszamy do skorzystania z usług InPost Paczkomaty w celu wykonania zwrotu. Paczkomat docelowy: 

Email: everestlodz@outlook.com

Tel:  +48 604 518 943

PNET0927
ul. Zachodnia 70
90-403 Łódź

Zwrot należności na konto klienta nastąpi najszybciej jak to możliwe, lecz nie później niż 14 dni od daty otrzymania zwróconego towaru.

W przypadku chęci wymiany produktu na inny kolor lub rozmiar należy skontaktować się ze sklepem mailowo pod adresem everestlodz@outlook.com lub telefonicznie pod numerem 42 632 06 71 (792 441 617), w celu rezerwacji produkt w magazynie. W przypadku braku dostępności towaru na wymianę, postępujemy tak samo jak przy procedurze zwrotu. W procesie wymiany również należy wypełnić protokół zwrotu.

Pobierz protokół zwrotu towaru


     Każdy produkt  w naszym sklepie objęty jest gwarancją na 24 miesiące, oprócz przypadków, w których producent przedłużył gwarancję. W celu zgłoszenie towaru do reklamacji należy go wysłać wraz z załączonym (wypełnionym) protokołem reklamacyjnym na adres:

Sklep Turystyczny Everest

ul. Piotrkowska 9

90-406 Łódź

Przesłany do reklamacji towar powinien być czysty.
Reklamacja zostanie rozpatrzona najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas przesyłki z reklamowanym produktem.

Pobierz protokół reklamacyjny


Szczegółowe informacje na tematy związane ze zwrotem i reklamacją towaru znajdują się na stronie - Regulamin Sklepu.

Koszyk

Twój koszyk jest pusty.

Dokonaj swoich pierwszych zakupów