Zwrot lub wymiana towaru w naszym sklepie możliwa jest w ciągu 14 dni od otrzymania produktu.
Aby zwrócić produkt należy wypełnić załączony poniżej protokół zwrotu towaru i odesłać go wraz z oryginałem paragonu na adres:
Sklep Turystyczny Everest
ul. Piotrkowska 9
90-406 Łódź
Załączona kopia paragonu (A4) zostaje w posiadaniu klienta.
Zwrot należności na konto klienta nastąpi najszybciej jak to możliwe, lecz nie później niż 14 dni od daty otrzymania zwróconego towaru.
W przypadku chęci wymiany produktu na inny kolor lub rozmiar należy skontaktować się ze sklepem mailowo pod adresem everestlodz@outlook.com lub telefonicznie pod numerem 42 632 06 71, w celu rezerwacji produkt w magazynie. W przypadku braku dostępności towaru na wymianę, postępujemy tak samo jak przy procedurze zwrotu. W procesie wymiany również należy wypełnić protokół zwrotu.
POBIERZ PROTOKÓŁ ZWROTU TOWARU
Każdy produkt w naszym sklepie objęty jest gwarancją na 24 miesiące, oprócz przypadków, w których producent przedłużył gwarancję. W celu zgłoszenie towaru do reklamacji należy go wysłać wraz z załączonym (wypełnionym) protokołem reklamacyjnym na adres:
Sklep Turystyczny Everest
ul. Piotrkowska 9
90-406 Łódź
Przesłany do reklamacji towar powinien być czysty.
Reklamacja zostanie rozpatrzona najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas przesyłki z reklamowanym produktem.
POBIERZ WZÓR PROTOKOŁU REKLAMACYJNEGO
Szczegółowe informacje na tematy związane ze zwrotem i reklamacją towaru znajdują się na stronie - Regulamin Sklepu.